Sunday, 19 June 2016

CHEERS TO US






Some pictures from yesterday's afternoon tea. Me and Will celebrated 2 years together on the 14th and have not had time to properly celebrate until yesterday. And what better way to do it then to drink prosecco and have afternoon tea like the Brits we are? ;)

I've come to realize how fast time has passed. It feels like we met yesterday and the fact that we have been living together for 9 months now still feels unreal. But you know what they say; time passes fast when you're having fun. And I hope that we get many more fun years together!

So, as you have noticed I've been quiet for the last couple of days. I decided to not feel stressed about blogging since it got to the point where I tried to squeeze together blogposts with not the best quality or content. With that said, I took a break to focus on work for my last week, and now I'm finally back! More posts will be coming up more frequently and hopefully you want to continue following me on my journey.
x





Lite bilder från gårdagens afternoon tea. Jag och Wille firade 2 år tillsammans den 14 men ingen av oss har haft tid att fira på riktigt. Så igår bokade vi bord för afternoon tea och drack prosecco för att fira på riktigt. 

Jag har verkligen börjat inse hur snabbt tiden går. Det känns som om jag och Wille träffades igår och ännu mer ofattbart är det att vi har bott ihop i 9 månader, i London. Men det är väl som man säger: tiden går fort när man har roligt. Och förhoppningsvis har vi många roliga år kvar tillsammans. ;)

Som ni kanske har märkt har jag varit väldigt tyst i några dagar. Jag kände att bloggandet började bli ett tvång och inläggen blev väldigt krystade. Då tog jag beslutet att ta en kort paus, fokusera på jobb och komma tillbaka när jag var helt ledig. Vilket jag är nu! Förhoppningsvis är vissa av er kvar och villiga att fortsätta följa mig på detta äventyr.
x

No comments:

Post a Comment