Tuesday, 7 June 2016

SUNNY DAYS







Hello everyone!
I worked way too many hours yesterday due to some issues at work. So today I'm really low on energy. I just have about 1,5 week left now so soon I can get my well-deserved summer break before starting second year of university in autumn.

It has actually been a lovely couple of days in London, I know that it probably won't last for long but I'm enjoying it as much as I can really. Has it started go to towards summer wherever you are? x

Hej på er!
Jag jobbade alldeles för många timmar igår på grund av problem på kvällen vilket gjorde att jag jobbade över. Så idag är jag väldigt låg i energi tyvärr. Jag har bara ca 1,5 vecka kvar på min praktik nu innan jag kan ta mitt välförtjänade sommarlov innan jag påbörjar andra året på universitet till hösten.

Det har faktiskt varit otroligt fint väder i London de senaste dagarna, jag vågar inte hoppas för mycket att det ska hålla i sig men jag försöker verkligen njuta så mycket jag kan. Hoppas att ni har det härligt där ni är också! x

No comments:

Post a Comment